مجتمع مسکونی دامون

دامون، مجتمع مسکونی در دل پارک جنگلی نور و در کنار دریای زیبای خزر

مجتمع مسکونی دامون

دامون، مجتمع مسکونی در دل پارک جنگلی نور و در کنار دریای زیبای خزر

آیین نامه داخلی مجتمع مسکونی دامون-ویرایش نهایی


آیین نامه داخلی مجتمع مسکونی دامون

ویرایش نهایی یک 1/6/1391

مقدمه

جهت رفاه حال، امنیت و آسایش ساکنین محترم مجتمع و جلوگیری از استهلاک مجتمع و حفظ زیبایی آن این آئین نامه تهیه گردیده که رعایت آن برای کلیه ساکنین مجتمع الزامی می‌باشد.

موجرین می بایست مواد آئین نامه را به اطلاع مستاجرین رسانیده و ایشان ملزم به رعایت تمامی مفاد آئین نامه می باشند.

 

تعاریف و اصطلاحات:

مجتمع: منظور از مجتمع در این آئین نامه "مجتمع مسکونی دامون" می باشد.

مشاعات: شامل مکانهایی از مجتمع می‌گردد که مورد استفاده همگان است. آسانسور، راه پله، حیاط، لابی، پارکینگ، پشت بام، نمای ساختمان، تراس، وسایل بازی موجود در حیاط و ....

قانون: کلیه قوانین مملکت جاری می باشد من جمله قانون تملک آپارتمانها، قوانین مالک و مستاجر، قوانین کیفری و حقوقی و ...

 

مفاد آیین نامه:

1-     حمل زباله می بایست با سطل یا کیسه‌های زباله سالم از هر یک از طبقات تا جایگاه زباله صورت گیرد به گونه ای که در زمان حمل، هیچگونه آثاری از زباله برجای نماند.

2- جهت رفاه حال ساکنین زباله ها راس ساعت 9 شب به خارج درب مجتمع و داخل سطل مخصوص زباله انتقال یابد. حتی المقدور از انتقال زباله در روز به بیرون واحد و داخل محوطه مجتمع خوداری کنید.

3- ریختن زباله (مانند ته سیگار، دستمال کاغذی، پوست میوه، پوست تنقلات و ... ) در مشاعات ممنوع می‌باشد.

4- در صورتی که هر یک از ساکنین مبادرت به انجام تعمیرات ساختمانی (بصورت کلی و جزئی) در واحد خود نماید، حمل و نقل مصالح اضافی و نظافت محل‌های مشاع بر عهده شخص ایشان خواهد بود. پرداخت هزینه شارژ جهت نظافت مجتمع به منزله عدم رعایت نظافت نخواهد بود.

5- محل پارکینگ اتومبیل و انباری خود را شناسایی کنیم و از اشغال پارکینگ دیگران در هر زمانی حتی بصورت موقت بپرهیزیم. ساکنینی که از پارکینگ خود استفاده نمی‌کنند، در صورت تمایل می‌توانند جهت استفاده دیگر ساکنین و یا مهمانان آنها، شماره پارکینگ خود را به نگهبان اعلام کنند. جهت جلوگیری از سیاه شدن دیوار پارکینگ، خودرو خود را به گونه‌ای پارک کنید که لوله اگزور رو به دیوار نباشد.

 6- با تعیین انبار و پارکینگ اختصاصی، هر واحد بایستی فقط از انبار و پارکینگ اختصاصی خود استفاده نماید، در غیر اینصورت و بروز مشکل اتومبیل خاطی با جرثقیل به خارج از پارکینگ حمل و هزینه آن از صاحب اتومبیل دریافت میگردد. همچنین اتومبیل هایی که در میان راهرو و مسیر عبور اتومبیل ها پارک کنند شامل اجرای این بند از مقررات خواهند شد. رعایت پارک اتومبیل در محل پارکینگ تعیین شده را بفرمائید و با توجه به محدود بودن فضای آزاد مجتمع، از آوردن اتومبیلهای اضافه و بدون پارکینگ و میهمان جداً خوداری فرمائید.

7- رفت و آمد در تمام مدت شبانه روز می بایست بدون سر و صدا انجام گیرد.

8- فریاد زدن جهت صدا کردن هم دیگر در محیط مجتمع ممنوع می‌باشد.

9- کنترل صدای وسایل صوتی (رادیو، تلویزیون، ضبط، زنگ تلفن و ...) به گونه‌ای که موجب اذیت دیگر ساکنین نگردد، الزامی می‌باشد.

10- نزاع و درگیری در مجتمع چه لفظی و چه فیزیکی ممنوع می‌باشد و ساکنین جهت رفع سوء تفاهمات و اختلاف نظرها باید به مدیریت مجتمع مراجعه کنند و یا در جلسات مجتمع موارد فوق را مطرح نمایند.

11- ساکنین طبقات بالاتر می‌بایست مراعات حال طبقات پائین تر را نموده و از ایجاد سرو صدا جلوگیری کنند.

12- ساکنینی که تمایل به برگزاری مجلس (عروسی، جشن تولد، ختم، دعا و ... ) در واحد خود را دارند می‌بایست:

الف - حداکثر تا ساعت 23 نسبت به خاتمه آن اقدام نمایند.

ب- مراسم مذکور نباید با ایجاد سرو صدای غیر متعارف همراه باشد.

ج جهت برگزاری مجلس و کنترل رفت و آمد با مدیریت مجتمع هماهنگی شود.

13- ایجاد سرو صدا در فاصله زمانی 11 شب تا 7 صبح ممنوع است. این زمان، زمان سکوت نامیده می‌شود. البته سر و صدای خارج از عرف، در هر زمانی ممنوع است (می‌توان طبق نظر اکثریت ساکنان و مدیریت مجتمع ساعت فوق را تغییر داد)

14- جهت استفاده بهینه ساکنین، از باز نگه داشتن درب آسانسور پرهیز نمایید. هنگام خروج از بسته شدن کامل درب آسانسور اطمینان حاصل نمائید.

15- به کودکان بیاموزیم که از آسانسور به عنوان وسیله بازی استفاده نکنند (در صورت بروز مشکل برای کودکانی که به تنهایی از آسانسور استفاده می‌کنند مسئولیت آن به عهده والدین می‌باشد.)

16- مبلغی به عنوان هزینه تعمیرات آسانسور در اسباب کشی‌ها (حمل لوازم مجاز) از ساکنین دریافت می‌گردد. (بدیهی است هزینه دریافتی از مالکین که قصد سکونت دائم در ساختمان دارند با مستاجرین متفاوت می‌باشد. هزینه مزبور در هر زمان توسط مدیریت مجتمع محاسبه و دریافت می‌شود.) مبلغی که بعنوان هزینه تعمیرات آسانسور در اسباب کشی ها از ساکنین دریافت میگردد در حساب ذخیره مجتمع نگهداری شده تا عندالزوم از آن استفاده شود.

17- به منظور حفاظت از آسانسور و راه پله ها هنگام اسباب کشی اعم از ورود و یا خروج به مجتمع باید اثاثیه تا کنار آسانسور آورده شده و با نظارت و همراهی نگهبان اقدام به حمل بار گردد. هنگام اسباب کشی، حداکثر دقت ممکن جهت آسیب نرساندن به کف، سطوح و دیوارهای راهروها و پله ها را بعمل آورید.
18- به منظور جلوگیری از سلب آسایش ساکنین، اسباب کشی در ساعات خاصی که توسط مدیریت مجتمع تعیین می‌گردد قابل انجام است.

19- جهت تعمیر داخل آپارتمان و اسباب کشی، در ساعات 12 9 صبح و20 –16 بعدازظهر مجاز می باشید.

20- در صورت بروز هرگونه سانحه و آسیب رسیدن به کابین آسانسور در هنگام اسباب کشی، پرداخت کلیه خسارات مالی و جانی به عهده شخص استفاده کننده می‌باشد.

21- موارد ممنوعه

 

1- شستشوی هر نوع وسیله (فرش، موکت، پتو و ...) در مشاعات.

2- حمل دوچرخه به طبقات.

3- دستکاری خطوط برق، تلفن و تاسیسات مرتبط با آب، گاز و کپسولهای آتش نشانی توسط هر یک از ساکنین.

4- شستشو و تعمیر خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه در داخل حیاط و پارکینگ.

5- قرار دادن هرگونه وسیله در محلهای مشاع و پارکینگ برای مدت طولانی.

6- دستکاری و به هم زدن نمای ساختمان

الف- بستن طناب در بالکن ها.

ب- استفاده از نرده های بالکن جهت خشک کردن لباس.

ج- نصب توری، یا حذف و اضافه کردن به نمای فعلی تراس

د- نصب تجهیزات و تزئینات غیر متعارف در تراس (به نحوی که از بیرون قابل رویت باشد)

7- پارک خودروهایی که از آنها روغن و یا مواد دیگر نشت می‌شود.

8- رفت و آمد در محلهای مشاع مجتمع با لباس منزل (شلوارک، زیر شلوار و زیر پوش و ...).

9- ریختن غذا برای پرندگان و ... در کلیه فضاهای مجتمع (به منظور حفظ بهداشت و پاکیزگی محیط مجتمع)

10- نگهداری حیواناتی مانند مرغ و خروس، سگ، گربه، پرندگان پر سر و صدا نظیر قناری، مرغ عشق، کاسکو و ... که باعث سلب آسایش ساکنین می‌گردد.

11- نصب تابلو و قاب عکس بر روی دیوارهای مشاع مجتمع.

12- تبدیل واحد مسکونی به دفتر کار یا محل خرید و فروش، عرضه خدمات و ... .

13- هر گونه رفتار و کرداری که بر خلاف شئونات و قوانین جاری کشور باشد.

14- استعمال دخانیات در کلیه محلهای مجتمع.

15- استفاده اختصاصی از مکانهای مشاع.

16-نصب هر گونه گیرندة صوتی و تصویری در مشاعات.

 

22- هر یک از ساکنین موظفند هنگام ورود و خروج، درب ورودی مجتمع را ببندند.

23- قرار دادن وسایل خطرناک (سمی، آتشزا، برنده و ... ) در محلهای مشاع و پارکینگ ممنوع می‌باشد.

24- نگهداری مواد آتش زا و خطرناک در داخل واحدها و انباری‌ها در حجم زیاد ممنوع است.

25- بستن شیر فلکه گاز و آب (به جهت جلوگیری از نشتی و تخریب ساختمان ) واحدها، هنگام مسافرت الزامی است.

26- یادگیری نحوه استفاده از کپسولهای آتش‌نشانی برای کلیه ساکنین الزامی می‌باشد.

27- حفظ، نگهداری و استفاده صحیح از تأسیسات و مشاعات ساختمان شامل: درب، دیوار، حیاط، باغچه، پشت‌بام، کلیدها و تابلوها و خطوط برق، شاسی زنگها، تلفن صندوقهای نامه ، چراغها ، کپسولهای آتش نشانی ، آسانسورها و سایر اشیاء مربوط به مشاعات و مجتمع و ... برای تمامی ساکنین مجتمع الزامی است ( بدیهی است در صورت وارد آوردن هرگونه خسارت به مجتمع، پرداخت کلیه هزینه‌های خسارت وارده که توسط هیئت مدیره برآورد می‌گردد توسط خاطی الزامی است).

28- ساکنینی که قصد تخلیه واحد مسکونی خود را دارند می‌بایست قبل از تخلیه با مدیریت ساختمان تسویه حساب کرده و برگ تسویه را هنگام اسباب کشی به نگهبانی ارائه کنند. بدیهی است مدیریت مجتمع مجاز به جلوگیری از تخلیه واحدی می‌باشد که برگ تسویه نداشته باشد.

29- مالکین بایستی همزمان با خرید و تملک آپارتمان، مشخصات خود و آپارتمان مورد تملک خود را برای بهره برداری از خدمات مکانهای اشتراکی به هیات مدیره اعلام نمایند.

30- مالکین بایستی هنگام تحویل گرفتن آپارتمان خود از فروشنده دقت کافی را بعمل آورند چون هیات مدیره هیچ مسئولیتی نسبت به قسمت های اختصاصی واحدها ندارند.

31- مالکین میتوانند در صورت تمایل برای فروش یا رهن و اجاره واحدهای خود مراتب را به هیات مدیره اطلاع دهند تا از طریق درج در جراید یا سایت اینترنتی مجتمع اقدام گردد و حق کمسیون معاملات به حساب درآمد مجتمع منظور می گردد. 32- یک نسخه از قرارداد فی مابین مالک و مستأجر می‌بایست در اختیار مدیریت مجتمع قرار گیرد.

33- ساکنین جدید الورود باید قبل از حمل اثاثیه برگ مجوز ورود اثاثیه را از هیات مدیره دریافت کنند. (نگهبان مجتمع بدون این مجوز اجازه ورود اسباب به داخل مجتمع را نخواهند داد.)

34- خرید و فروش یا اجاره واحد مسکونی حتماً با هماهنگی مدیریت مجتمع، انجام گیرد. ورود مستأجر جدید به مجتمع و خروج مستآجر قبلی با مجوز مدیریت صورت می پذیرد.

35- با توجه به اینکه وجهه یک مجتمع به افراد ساکن در آن بستگی دارد. لذا از مالکینی که در صدد آوردن مستاجر برای واحد خود هستند تقاضا می‌شود برای رعایت حال همسایگان، از اجاره واحد خود به افراد مجرد (شامل دانشجویان پسر یا دختر) و خانواده پر جمعیت خودداری نمایند .

36- به منظور جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در پرداخت هزینه‌های شارژ و ... موجر و مستأجر در هنگام عقد قرارداد در این خصوص به توافق رسیده و مراتب عیناً در قرارداد مکتوب گردد.

37- در صورت عدم پاسخگوئی از سوی مستأجر در زمان بروز هر گونه مشکل و ایجاد خسارت از سوی ایشان، مالک جواب‌گو بوده و موظف به پرداخت کلیه هزینه های وارده می باشد.

38- چنانچه به هر دلیلی حضور مستأجر در مجتمع باعث ناراحتی سایر ساکنین شود، پس از اعلام مدیریت مجتمع به مالک، ایشان موظف به تعویض مستأجر ظرف مدت یک ماه می باشند.

39- مالکینی که در خارج از مجتمع زندگی می‌کنند و یا ساکنینی که به هر دلیل برای مدتی در مجتمع حضور ندارند، به منظور پیشگیری از خطرات و مشکلات احتمالی و اطلاع رسانی، شماره تماس و آدرس خویش و یکی از اقوام نزدیک که در شهرستان نور و اطراف می‌باشند را در اختیار دفتر مدیریت مجتمع قرار دهند.

40- عدم حضور یا خالی بودن واحد، دلیلی بر عدم پرداخت هزینه شارژ نمی باشند و همه مالکین، ملزم به پرداخت شارژ ماهانه و هزینه های عمومی و... می باشند.

41- کلیه ساکنین و مهمانان آنها می بایست از انجام هر گونه رفتاری که باعث سلب آسایش دیگر همسایگان، بر هم زدن نظم و انضباط، عدم رعایت نظافت و پاکیزگی مجتمع و خسارت به آن گردد پرهیز نمایند.

42- به برکت حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در مملکت عزیزمان ایران و نیز قرار داشتن مجتمع در خطه ای به فرهنگ و آدابی مذهبی اسلامی، شایسته است کلیه اهالی مجتمع و مهمانان عزیز، در رفتار و کردار، شئونات اسلامی را حفظ نمایند. حجاب و پوشش اسلامی در مردان و زنان واجب بوده و عدم رعایت آن قابل اغماض نمی باشد. خانواده ناموس هر انسانی می باشد و همه موجودات در حفظ حریم خصوصی خود از جان مایه می گذارند. استفاده از لباس منزل، زیر پوش، شلوارک و بیجامه برای مردان، شلوارک، شلوار و تی شرت آستین کوتاه برای زنان ممنوع می باشد. در صورت مشاهده حتی در مرتبه اول، با طرح شکایت از طریق مراجع قضایی و انتظامی رسیدگی خواهد شد.

43- در صورت نقض آئین نامه توسط ساکنین و مالکین، در مرتبه‌ اول تذکر شفاهی داده شده و در مرتبه دوم بصورت کتبی به وی تذکر داده می‌شود و برای سومین بار با تهیه استشهاد در مجتمع و یا ارسال اظهار نامه بصورت قانونی با خاطی برخورد می‌گردد.

44- به منظور رعایت امنیت مجتمع، در صورت مشاهده افراد غریبه و غیرمرتبط در مجتمع، مراتب را به نگهبانی اطلاع دهید.

45- در صورت توافق مالکین، مدیر مجتمع نسبت به بیمه آتش سوزی، سرقت یا زلزله و ... هر یک از واحد ها اقدام می نماید.

46- شایسته است که در مصرف آب و باقی موارد مشترک نهایت دقت بعمل آمده و صرفه جویی شود.

47- در صورت بروز مشکل در مجتمع، گذشت و مدارا اولین راه حل برای رفع مشکل می‌باشد.

48- به فرزندانمان بیاموزیم که در حفظ و نگهداری فضای سبز کوشا باشند.

49-در صورت بروز هر گونه مشکل در تأسیسات، جهت جلوگیری از ضرر و زیان به ساختمان و سایر واحدها سریعا آنرا به نگهبانی اطلاع دهید.

50-  حداقل روزی یکبار  اطلاعیه های  تابلو اعلانات را مطالعه فرمائید. نصب آگهی و اطلاعیه در تابلو اعلانات به منزله ابلاغ آن به هر یک از مالکین خواهد بود. اطلاعیه هیئت مدیره به روی تابلو اعلانات با مهر معتبر می باشد.

51- شارژ تعیین شده را در ابتدای هر ماه (حداکثر تا پنجم هر ماه) پرداخت نمائید تا موجب جریمه دیرکرد تعیین شده ( 5% دیرکرد ماهانه شارژ ) نشوید. (طبق ماده 4 قانون تملک آپارتمانها پرداخت هزینه های مشترک اعم از اینکه ملک مورد استفاده قرار گیرد یا نگیرد الزامی است) چون هیات مدیره منبع مالی برای هزینه کردن ندارد لذا مالکین موظفند حق شارژ خود را در ابتدای هر ماه بپردازند. چنانچه بیش از سه ماه از پرداخت حق شارژ گذشته باشد، هیات مدیره بر اساس اختیارات خود در مقررات مجتمع، میتواند با احتساب هزینه های متعلقه از طریق قانون اقدام کند (  ماده 10 قانون تملک آپارتمانها - ماده 10 مکرر - در صورت امتناع مالک یا استفاده کننده از پرداخت سهم خود از هزینه های مشترک از طرف مدیر یا هیئت مدیران وسیله اظهارنامه یا ذکر مبلغ بدهی و صورت ریز آن مطالبه میشود . هر گاه مالک یا استفاده کننده ظرف ده روز از تاریخ ابلاغ اظهار نامه سهم بدهی خود را نپردازد مدیر یا هیئت مدیران میتوانند به تشخیص خود و با توجه به امکانات از دادن خدمات مشترک از قبیل شوفاژ-تهویه مطبوع-آب گرم-برق-گاز و غیره با و خودداری کنند و درصورتیکه مالک و یا استفاده کننده همچنان اقدام به تصفیه حساب ننمایند اداره ثبت محل وقوع آپارتمان به تقاضای مدیر یا هیئت مدیران برای وضول وجه مزبور بر طبق اظهار نامه ابلاغ شده اجرائیه صادر خواهد کرد . عملیات اجرائی وفق مقررات اجرای اسناد رسمی صورت خواهد گرفت و درحال مدیر یا هیئت مدیران موظف میباشند که بمحض وصول وجوه مورد مطالبه یا ارائه دستور موقت دادگاه نسبت به برقراری مجدد خدمات مشترک فوراً اقدام نمایند . تبصره 1- در صورتی که عدم ارائه خدمات مشترک ممکن یا مؤثر نباشد، مدیر یا مدیران مجموعه می توانند به مراجع قضایی شکایت کنند، دادگاهها موظفند این گونه شکایات را خارج از نوبت رسیدگی و واحد بدهکار را از دریافت خدمات دولتی که به مجموع ارائه می شود محروم کنند و تا دو برابر مبلغ بدهی به نفع مجموعه جریمه نمایند. )

52- نظرات ، پیشنهادات ، انتقادات و شکایات خود را کتباً به مدیر ساختمان تحویل نمائید و مطمئن باشید در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

53- از نوشتن به روی درب و دیوارها و تابلو زنگها و غیره درمشاعات خوداری فرمائید.

54- هر گونه خسارت وارده به کلیه مشاعات مجتمع که توسط نگهبان مشاهده و گزارش شود، هزینه های خسارت وارده به همراه جریمه مربوطه گرفته خواهد شد.

55- به لحاظ تردد ساکنین محترم، از تجمع و قراردادن اسباب و اثاثیه در جلوی درب آسانسور، ورودی ساختمان و مجتمع پرهیز شود .    

56- حتماً در جلسات عمومی مربوط به مجتمع که از طرف هیئت مدیره برگزار می شود، شرکت فرمائید (مالکینی که نمی توانند شرکت کنند فرد دیگری را جایگزین خود معرفی نمایند) در غیر اینصورت تصمیمات اکثریت آرای حاضر با توجه به ماده 13 قانون تملک آپارتمانها برای حاضرین و غایبین نیز قابل اجرا بوده و غایبین حق هیچگونه اعتراضی را ندارند .

57- برای انجام کارهای اداری و مالی مجتمع در ساعات ذکر شده به دفتر نگهبانی مراجعه فرمائید و از مراجعه به درب منازل اعضاء هیات مدیره خوداری فرمائید .       

58- نگهداری هر گونه حیوان اعم از اهلی و خانگی در مجتمع مطلقاً ممنوع است.     

59- پهن کردن لباس، ملحفه ، پتو و ... روی نرده بالکن، گذاشتن آنتن یا دیش ماهواره، حصیر یا پرده کشیدن و محصور کردن بالکن به هر نحو و یا تغییر شکل نرده های بالکن بطوریکه در معرض دید عموم باشد مطلقا ممنوع می باشد.

60- گذاشتن هر نوع وسیله اعم از گلدانهای بزرگ ، جاکفشی ، جا لباسی و غیره بخصوص گذاشتن کفش در جلو درب ورودی هر آپارتمان مطلقا ممنوع است. استفاده از گلدانهای مصنوعی در جلوی درب واحدها در صورتیکه با توافق ساکنین همان طبقه باشد بلا مانع است.

61- مبله کردن پشت بام هر بلوک با همکاری و موافقت همه ساکنین آن بلوک امکان پذیر میباشد.

62- به منظور جلوگیری از رفت آمدهای متفرقه و کنترل آن مانند سرویس های فروشگاهها و غذاهای بیرون بر و امثال آن به نگهبان دستور موکد داده شد، از کلیه ساکنین خواهشمند است با نگهبان در این رابطه همکاری لازم را مبذول فرمایند. (لازم به توضیح است اکثر خدمات سرویس دهی بصورت پیک موتوری بوده و ورود موتور به محوطه ممنوع میباشد. )

63- حق استفاده از فضای سبز محوطه ، گل کاری ، درخت کاری و کلیه امکانات در مشاعات، برای استفاده عموم است و ساکنین محترم بایستی در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند. بخصوص به کودکان بیاموزیم که از خراب کردن گل ها و درختچه ها و از ریختن هرگونه زباله هر چند کوچک، به داخل باغچه ها جداً خودداری کنند. هرگونه آسیب رساندن به فضای سبز محوطه مشمول جریمه و جبران خسارت خواهد شد.

64- شیشه های قسمت نورگیر دوجداره نمیباشد و کوچکترین صدایی و یا سقوط هر شی به داخل آن آزار دهنده است لذا از پرتاب زباله و آشغال از پنجره نورگیر به پایین و سرو صدای کودکان در این محوطه خودداری فرمایید.

65- هنگام بازی کودکان و نوجوانان در محوطه مجموعه مواظب آنها باشید، لبه ورودی های زیرزمین و پارکینگ و لبه بعضی از باغچه ها خطرناک است و ممکن است باعث حادثه گردد. هیات مدیره و انتظامات در این مورد هیچگونه مسئولیتی ندارد.

 

این آیین نامه در 65 بند شامل کلیه موارد لازم الرعایه توسط ساکنین، تحت ویرایش نهایی یک، در تاریخ 1/6/1391 در جلسه رسمی هیئت مدیره مطرح و به تصویب اعضاء هیئت مدیره رسیده است و از این تاریخ در حکم قانون داخلی مجتمع بوده و رعایت آن برای کلیه مالکین، مستاجرین و ساکنین و استفاده کنندگان الزامی می باشد.

 

 

 

آیین نامه مالی

 

- جریمه شستن اتومبیل و سایر اشیاء در پارکینگ و محوطه مجتمع مبلغ 000/100 ریال

- جریمه استعمال دخانیات در محوطه مجتمع مبلغ 000/50 ریال

- جریمه ایجاد سر و صدا و عدم رعایت بهداشت و نظافت در هر اخطار کتبی مبلغ 000/100 ریال و در صورت تکرار دو برابر

- جریمه ایجاد خسارت به اموال مشترک برابر 50 درصد مبلغ خسارت برآورد شده و علاوه بر پرداخت عین خسارت می باشد.

- جریمه حمل اثاثیه غیر مجاز با آسانسورها مبلغ 000/500 ریال

- جریمه نگهداری از حیوانات در مجتمع مبلغ 000/100 ریال

- جریمه اشغال پارکینگ دیگران و پارک اتومبیل در محوطه مجتمع مبلغ 000/100 ریال

-

-

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد