مجتمع مسکونی دامون

دامون، مجتمع مسکونی در دل پارک جنگلی نور و در کنار دریای زیبای خزر

مجتمع مسکونی دامون

دامون، مجتمع مسکونی در دل پارک جنگلی نور و در کنار دریای زیبای خزر

پیگیری ایرادات مجتمع (2)


با توجه به عدم حصول نتیجه مذاکرات با اداره بنیاد مسکن شعبه نور، اعضاء هیئت مدیره تشکیل جلسه داده و در این نشست پس از بررسی جوانب موضوع و با عنایت به رسالت اساسی هیئت مدیره که همانا دفاع  و صیانت از حقوق حقه تک تک مالکین قانونی مجتمع می باشد، هیئت مدیره تصمیم به طرح موضوع در بنیاد استان را نمود.

علیرغم مصادف بودن این ایام با ماه مبارک و پر برکت رمضان، اعضاء هیئت مدیره در روز چهارشنبه به  تاریخ 1391/5/11 به شهر ساری رفته و در محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران حضور یافتند.

راس ساعت 10 صبح جلسه ای با معاون محترم عمران بنیاد آقای مهندس کاظمی تشکیل شد.

پس از تشریح موضوع و بیان نمونه ای از ایرادات موجود در مجتمع، مهندس کاظمی ضمن قول همکاری با حفظ اخلاق حرفه ای مهندسی، رفع ایرادات ساختمانی که مربوط به سازنده می باشد را متقبل شدند.

در این جلسه مقرر شد در طی هفته بعد (احتمالاً روز چهارشنبه تاریخ 1391/5/18) جلسه با حضور مهندس کاظمی معاون محترم عمران مسکن، مهندس جمالی ناظر محترم کارفرما، مهندس نیکزاد ناظر محترم تاسیسات، مهندس ابراهیمی ناظر محترم تاسیسات، مهندس هاشمی مدیر عامل محترم شرکت پیمانکاری، مهندس سیرجانی رئیس محترم بنیاد مسکن شعبه نور، مهندس محمودی ناظر محترم مقیم کارفرما و اعضاء هیئت مدیره مجتمع مسکونی دامون در محل مجتمع تشکیل گردد و با بازدید از مجتمع و مشاهده ایرادات مطرح شده، تعیین تکلیف جهت رفع آن انجام گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد