مجتمع مسکونی دامون

دامون، مجتمع مسکونی در دل پارک جنگلی نور و در کنار دریای زیبای خزر

مجتمع مسکونی دامون

دامون، مجتمع مسکونی در دل پارک جنگلی نور و در کنار دریای زیبای خزر

انتقادات و پیشنهادات


مالکین محترم

بطور حتم در اداره و پیشبرد هر فعالیت، فکر گروهی کارسازتر از یک نوع تفکر خواهد بود و هر تصمیمی با پشتوانه مشورت گروهی بارورتر و مورد اطمینان بیشتری خواهد بود.

حال که ما در یک مجتمع زندگی می کنیم و لحظات شیرین عمرمان را در این مکان به خاطره تبدیل می کنیم، انتظار می رود هر یک از مالکین محترم با ارائه ایده های نو در بهره برداری بهینه و بهسازی این مجتمع و تبدیل آن به یک محیط ایده آل برای زندگی خود و فرزندانمان، همدل و همراه هیئت مدیره باشند و همگان را از نظرات خود بهره مند سازند.

مالکین محترم می توانند نظرات و پیشنهادات خود را در کلیه امورات مجتمع، در بخش "نظر" ارائه نمایند. خواهشمند است همراه با پیام حتماً نام و نام خانوادگی و شماره واحد و بلوک را قید فرمایید تا در صورت لزوم بتوان با شما تماس حاصل نمود.

از همکاری و دقت نظر شما متشکریم.

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر مؤذن زاده شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

با سلام و عرض خسته نباشید

تا آنجا که در ذهن دارم در جلسه مجمع عمومی برای نگهبان قرار شد از طریق شرکتهای حفاظتی مراقبتی اقدام شود که هم حقوف مصوب پایین تری دارند و هم نگهبانان آموزش دیده و گزینش شده هستند و در صورت بروز هر مشکلی هم می توان از طریق شرکت مربوطه پیگیری کرد.

با تشکر

سلام علیکم
احتراماً به استحضار می رساند حقوق نگهبان از شرکت انتظام که در شهر نور به اسم شرکت سامانه سبز فعالیت دارند در دو شیفت و بصورت شبانه روز برای هر نفر 900 هزار تومان و جمعاً ماهانه برابر 1800000 تومان می باشد. به عبارتی هزینه ماهانه برای هر واحد برابر 37500 تومان که تقریباً برابر کل شارژ ماهانه خواهد شد.
به همین دلیل با بررسی جمیع جهات و بحثهای فراوان در جلسات هیئت مدیره، تصمیم بر این شد که از افراد بازنشسته و خوش نام و معتبر و از اهالی بومی منطقه استفاده شود که هم به لحاظ حفظ امنیت و نیز حفظ شئونات اخلاقی، نظر همه مالکین تامین گردد. البته بطور حتم کلیه کسانی که می بایست در نگهداری و بهره برداری از مجتمع همراه ما باشند، قبل از عقد قرارداد معتبر، ابتدا گزینش شده و سپس بطور آزمایشی مشغول فعالیت خواهند شد و پس از دوره آزمایشی اگر شکایتی از طرف ساکنین مطرح نشد و رضایت عمومی جلب شد به مرحله عقد قرارداد خواهند رسید. این سیکل شامل سرویسکاران تاسیساتی گرمایشی، آبی، برقی، گاز و آسانسور و نگهبان خواهد شد.
با تشکر از دقت نظر حضرتعالی
لازم می باشد از اینکه وقت گذاشتید و به وبلاگ مجتمع سر زدید و پیام ارسال نمودید کمال تشکر را داشته باشم. منتظر پیامهای بعدی شما هستیم.
از اینکه در ارسال جواب وقفه ایجاد شد عذر خواهی می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد