مجتمع مسکونی دامون

دامون، مجتمع مسکونی در دل پارک جنگلی نور و در کنار دریای زیبای خزر

مجتمع مسکونی دامون

دامون، مجتمع مسکونی در دل پارک جنگلی نور و در کنار دریای زیبای خزر

جلسه تحویل مشاعات مجتمع


در جلسه روز چهار شنبه تاریخ 1391/5/11 مقرر گردید در صورت هماهنگی با افراد ذکر شده، روز چهارشنبه تاریخ 1391/5/18 جلسه تحویل مشاعات مجتمع در محل مجتمع تشکیل گردد.

بدلیل عدم همکاری لازم از طرف پیمانکار، جلسه تشکیل نشد و با مراجعه مجدد در تاریخ 1391/5/19 در محل بنیاد ساری و ملاقات با آقای مهندس کاظمی معاون محترم امور مسکن بنیاد استان، مقرر شد در هفته جاری و یا هفته اول بعد از عید فطر (بدلیل محدودیتهای ماه مبارک رمضان) این جلسه در محل مجتمع و با حضور مسئولین و ناظرین بنیاد و پیمانکاران تاسیساتی انجام گیرد.

بطور حتم پس از جلسه، صورتجلسه مصوب در سایت درج خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر هوشنگ خدابخش شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 08:36 ق.ظ

سلام خسته نباشید .لطفا جلسه تحویل را سریعتر بر گزار نمایید .متاسفانه در حال حاضر امکان استفاده از امکانات مجتمع بدون دغدغه وجود ندارد . بعنوان نمونه هفته گذشته کلا اب گرم بلوک ۲۴ واحدی را قطع کرده بودندو....... بهر حال از زحمات شما متشکریم.

سلام علیکم
احتراماً به استحضار می رساند هماهنگی جلسه با حضور مسئولین بنیاد مسکن استان و شهرستان و ناظرین و پیمانکاران و مشاوران پروژه ساخت این مجتمع آنهم در محل مجتمع کمی سخت می باشد مضافاً بر اینکه خواسته ما موجب صرف هزینه برای بنیاد و پیمانکاران اجرای پروژه را به دنبال خواهد داشت. علی ایحال بطور مستمر پیگیر قضیه هستیم و انشاء الله به زودی تحقق پیدا خواهد کرد. ناگفته نماند که نظر ما بیش از آنکه معطوف زمان جلسه باشد، درصدد تحقق درصد بالاتری از خواسته هایمان در جلسه و به فکر نتیجه جلسه هستیم.
در خصوص وضعیت امکانات و خدمات در مجتمع باید گفت که به لحاظ حقوقی تحویل آپارتمان به هر مالک زمانی رسمی می شود که مبلغ وام به حساب بنیاد واریز شود و سند آماده تحویل گردد. به همین دلیل ساختمان آماده تحویل نیست و به تبع امکانات ناقص می باشد. کلید واحد ها جهت مساعدت در امر آماده سازی واحدها شامل نصب کابینت، رنگ آمیزی و غیره در اختیار مالکین قرار گرفت نه برای سکونت.
انشاء الله بعد از تحویل کلیه امکانات و خدمات به نحو احسن و در حد توان هیئت مدیره و صد البته به نسبت پرداخت هزینه های شارژ و غیره از طرف مالکین محترم ارائه خواهد شد.
با تشکر از دقت نظر حضرتعالی، لازم می باشد از اینکه وقت گذاشتید و به وبلاگ مجتمع سر زدید و پیام ارسال نمودید کمال تشکر را داشته باشم. منتظر پیامهای بعدی شما هستیم.

امیر هوشنگ خدابخش دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 07:46 ق.ظ

سلام علیکم : از اینکه پاسخ سوالات را سریع میدهید متشکرم . باید بعرضتان برسانم که ما در زمان تحویل گرفتن واحد چنین شرطی را نداشته ایم.وواحد رسما برای بهره براری تحویل ما شد . کار وام ما به اتمام رسیده و سند هم در دفترخانه اماده میباشد. لطفا این مسله را مد نظر داشته باشید. شاید به این زودیها مسولین بنیاد حاضر به همکاری نباشند؟ااااا

سلام علیکم
خدا را شکر جلسه تحویل در محل مجتمع در روز دوشنبه 1391/6/6 برگزار شد و کلیه موارد مطرح و نیز ایرادات مورد بازدید قرار گرفت.
انشاء الله با پیگیری آقای علیزاده رئیس هیئت مدیره مجتمع (شماره همراه 09113115990) همه ایرادات در اسرع وقت برطرف خواهد شد.
پیش نویس قرارداد با نگهبان، شرکت آسانسوری و تاسیساتی آماده شده و در جلسه هفته آینده هیئت مدیره مصوب و به مرحله اجرا در می آید. لازم به ذکر که نگهبان، شرکت آسانسوری و تاسیساتی به صورت آزمایشی کار خود را از تاریخ تحویل یعنی همان روز دوشنبه 1391/6/6 شروع نموده اند.
با تشکر از دقت نظر و ارتباط حضرتعالی که باعث دلگرمی ماست. مسعودزاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد