مجتمع مسکونی دامون

دامون، مجتمع مسکونی در دل پارک جنگلی نور و در کنار دریای زیبای خزر

مجتمع مسکونی دامون

دامون، مجتمع مسکونی در دل پارک جنگلی نور و در کنار دریای زیبای خزر

نشست هیئت مدیره


صورتجلسه هیئت مدیره مجتمع مسکونی دامون

هیئت مدیره مجتمع مسکونی دامون به ریاست آقای نبی زاده و حضور کلیه اعضاء در محل مجتمع راس ساعت 14:30 روز دوشنبه تاریخ 1391/5/23  تشکیل جلسه دادند. جلسه پیرامون حل و فصل ایرادات مجتمع، تصویب آیین نامه داخلی مجتمع مسکونی دامون و ... برگزار گردید.

1. در خصوص بکارگیری نگهبان، نقطه نظرات اعضاء مطرح گردید و مقرر شد دو نگهبان در شیفتهای روز و شب و ترجیحاً از نیروهای بومی شهرستان با دستمزدی حدود 700000 تومان ماهانه انتخاب، گزینش و بصورت آزمایشی بکارگیری گردد. مسئول پیگیری آقای نبی زاده و خانم براتی خواهند بود که تا یک هفته آتی موضوع به سرانجام مناسب برسد.

2. در جهت زیباسازی نمای خارجی و ساخت سر در ورودی مجتمع، با توجه با اینکه مبلغ اولیه از طرف مالکین محترم پرداخت نشده و فقط 9 نفر از مالکین اقدام به پرداخت مبلغ خود نموده اند، کار عملی نمی توان انجام داد ولی مقرر شد طرح سر در و پیمانکار با قیمت و کیفیت مناسب انتخاب شود تا به محض تکمیل بودجه هزینه اجرای طرح، عملیات آن انجام گردد. مسئول پیگیری آقای مسعودزاده خواهند بود تا ظرف یک هفته نسبت به معرفی پیمانکار جوشکاری و نهایی نمودن طرح اقدام نمایند.

3. جهت زیباسازی ساختمان ها در شب، مقرر گردید نسبت به تکمیل روشناییهای موجود و نیز نسب حباب روی جان پناه پشت بام هر بلوک با رنگهای متنوع و زیبا طرحی تهیه و در صورت تصویب در هیئت مدیره، و به شرط تامین بودجه، به مرحله اجرا درآید. مسئول پیگیری خانم براتی می باشند که البته در مراحل کار با اعضاء مشورت خواهند نمود تا طرحی به زیباترین شکل و کمترین قیمت، متناسب با وضعیت و موقعیت ساختمان به مرحله اجرا درآید.

4. جهت انجام امور مالی در کمال صحت و دقت و حسابداری به روز، مقرر شد دفتر حسابداری، دفتر معین و دیگر لوازم تهیه و امور مالی مجتمع از اولین درآمد و هزینه ثبت و مستند سازی شود تا در هر زمانی به هیئت مدیره، مجمع عمومی و یا هر یک از مالکین مجتمع قابل ارائه باشد. مسئول پیگیری آقای مسعودزاده خواهند بود تا ظرف یک هفته نسبت به تهیه اسناد حسابداری اقدام نمایند و نیز در طی سال انجام امور حسابداری و مدیریت درآمد و هزینه را به عهده گرفته و با حساسیت خاصی ادامه دهند.

5. تنظیم اساسنامه ، از مواردی بود که بسیار مورد بحث قرار گرفت و در خصوص تدوین و تصویب اساسنامه ای دقیق و قابل استناد قانونی مطالبی مطح شد و مقرر گردید ظرف یک هفته پیش نویس اساسنامه مجتمع مسکونی دامون تهیه گردد تا ضمن بررسی در جلسه آتی هیئت مدیره مورد تصویب قرار گیرد. مسئول پیگیری آقای مسعودزاده خواهند بود.

6. سرویس و نگهداری تاسیسات، مقرر گردید سرویسکار مجرب و ترجیحاً بومی انتخاب گردد و ضمن بازدید از تاسیسات موجود شامل سه باب موتورخانه با تجهیزات گرمایشی و سه دستگاه آسانسور کششی در مجتمع (هر بلوک بصورت مجزا)، همزمان با تحویل تاسیسات از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران، قرارداد سالانه سرویس و نگهداری تاسیسات مربوطه با سرویسکار انتخاب شده منعقد گردد. مسئول پیگیری آقای مسعودزاده و خانم براتی با همکاری آقای نبی زاده خواهند بود تا ظرف یک هفته نسبت به معرفی سرویسکار اقدام نمایند.

در ادامه جلسه در خصوص دیگر مسایل مجتمع تبادل نظر صورت گرفت و جلسه در ساعت 18 عصر به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد